04 december 2006

Voorstelling VFG: Nele Vranckx


Hallo daar!

Op dit eigenste moment maak je kennis met mezelf, Nele Vranckx, lid van het VFG-team te Antwerpen.

Ik sta daar in voor de activiteiten van de kids en de 10’ers, samen met mijn collega Isabel. Ik organiseer ook vormingen voor monitoren en volg enkele subsidiedossiers op.

In het magische jaar 1979 zag ik het eerste levenslicht.
Na jarenlange trouw aan het ouderlijk huis te Boechout ben ik verhuisd naar Antwerpen alwaar ik me helemaal thuis voel. Samen met mijn lief Jo geniet ik van het leven, chocola en wijn. Ik ga al eens graag met de vrienden op stap, brei 1 sjaal per jaar, vind reizen fantastisch en laat me graag meeslepen in een steengoede roman. Voor de volledige ontspanning lever ik me over aan yoga.

Je kan mij bereiken op het telefoonnummer 03 285 43 10 of op het emailadres nele.vranckx@socmut.be.

Geen opmerkingen: