04 december 2006

Voorstelling VFG: Christel Kooyman




Hallo,

Ik ben Christel en werk al wel eventjes voor VFG-jong.
Sinds 2006 ben ik gelukkig getrouwd en hebben we het wel en wee over onze grote kroost van 5 kids.

Mijn hobby’s zijn reizen, lezen, fietsen. Ik ben ook steeds te vinden om met iemand een grapje uit te halen, en natuurlijk moet ik dan af en toe tegen de weerbots kunnen.

En natuurlijk een uit de hand gelopen hobby is VFG-jong , waar ik met veel plezier toffe dingen in elkaar wil steken om jongeren met een mentale beperking toffe vrijetijdsactiviteiten aan te bieden.

Voila dat is in het kort wat ik zo allemaal doe, als je nog meer wil weten dan zou ik zeggen schrijf je in voor de 1ste volgend activiteit zodat we met elkaar kennis kunnen maken, en zodat je vfg-jong beter leert kennen.

Je kan mij bereiken op het telefoonnummer 03 285 43 11 of op het emailadres christel.kooyman@socmut.be.

Geen opmerkingen: