07 februari 2007

Voorstelling VFG: Jan Jacobs

Hallo

Ik ben Jan Jacobs en coördinator van VFG provincie Antwerpen. Dit is een organisatie voor personen met een handicap. Op deze blog verneem je meer over wat wij doen. Neem ook een kijkje op onze website.
Mijn grootste taak bij VFG is het coördineren en het uitwerken van de provinciale werking samen met mijn collega's. Daarbij ben ik de schakel tussen het nationaal en het provinciaal secretariaat.

Daarnaast zit ik ook in een heleboel vergaderingen, zoals het centrum voor toegankelijkheid van de provincie Antwerpen, PPG, de werkgroep vrije tijd binnen het Vlaams agentschap voor personen met een handicap, de stedelijke adviesraad voor personen met een handicap van de stad Antwerpen en ik ben voorzitter van de stedelijke adviesraad voor personen met een handicap van de stad Mechelen.

In mijn vrije tijd speel ik keyboards, gitaar en backing vocals in de groep x-cuse. We spelen vooral covers uit de Afrekening. van Studio Brussel.

Samen met mijn vriendin Leen ga ik regelmatig naar een optreden. Vooral bands zoals dEUS, Pixies, Queens of the stone age, Admiral Freebee, ... willen we zeker niet missen. Rock Werchter en Pukkelpop staan ook altijd op onze jaarplanning!
Ook nederlandstalige muziek zoals die van Bart Peeters en Raymond van het Groenewoud kan ik absoluut smaken.

Daarnaast is politiek ook een van mijn grote interesses. Ik vind het bijzonder boeiend hoe verschillende partijen een bepaald probleem bekijken en hiervoor oplossingen voor bedenken. Een discussie over politiek moet zeker kunnen, dus als je je geroepen voelt...

Ik sprak daarnet over mijn vriendin Leen. Vanaf 15 september zal dat niet meer alleen mijn vriendin zijn, maar ook... vrouw! ;-) Want dan stappen we in het huwelijksbootje.
Sinds een aantal jaar wonen wij samen in Mechelen, samen met onze zwarte kat Tossa.

Je kan mij atijd bereiken op dit emailadres. Of op het telefoonnummer 015 28 03 46.

Geen opmerkingen: